Jeśli trafiłeś na tę stronę, to zapewne zainteresował Cię temat prowadzenia serwisu czyszczenia filtrów DPF lub już podjąłeś decyzję o zakupie maszyny i szukasz najlepszej opcji dla siebie.
Wiemy, że uruchomienie własnego serwisu czyszczenia filtrów DPF to decyzja, która może otworzyć przed Tobą nowe możliwości biznesowe. Rozumiemy też, że każdy początek wymaga odpowiedniego wsparcia – dlatego jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc.
Nasze maszyny DPF zostały stworzone z myślą o takich osobach jak Ty – przedsiębiorczych, chcących działać w dynamicznie rozwijającej się branży naprawy i regeneracji części. Od lat pomagamy właścicielom serwisów w rozkręceniu ich biznesów i wiemy, co działa najlepiej.
Po pierwsze, dostarczymy Ci niezawodną maszynę, która już udowodniła swoją skuteczność w wielu warsztatach. Nasze urządzenia są łatwe w obsłudze, wydajne i gotowe do pracy zaraz po instalacji.
Po drugie, nie zostawimy Cię samego. Przeprowadzimy Cię krok po kroku przez cały proces – od konsultacji dotyczących przygotowania miejsca pracy, po szkolenie w obsłudze naszych urządzeń. Chcemy, abyś od początku czuł się pewnie w tym, co robisz.
Wiemy, że technika to jedno, ale biznes wymaga czegoś więcej. Dlatego oferujemy Ci również wsparcie marketingowe. Możemy dostarczyć Ci materiały, które pomogą wypromować Twoje usługi i dotrzeć do klientów szukających profesjonalnego czyszczenia filtrów DPF.
Nie zapominamy także o wsparciu technicznym. W każdej chwili możesz liczyć na naszą pomoc – czy to w razie pytań, czy potrzeby serwisu urządzenia.
Uruchomienie serwisu czyszczenia DPF z nami to coś więcej niż zakup maszyny. To partnerstwo, które pomoże Ci zbudować dobrze prosperujący biznes.
Wśród naszych klientów, którzy zdecydowali się na prowadzenie serwisu czyszczenia filtrów DPF, znajdziesz:
Wielu właścicieli warsztatów, którzy wcześniej zlecali czyszczenie filtrów DPF innym serwisom, zdecydowało się na zakup własnej maszyny. Przeanalizowali opłacalność inwestycji i doszli do wniosku, że posiadanie własnego urządzenia pozwala im nie tylko oferować kompleksową usługę, ale także skrócić czas realizacji i zwiększyć rentowność.
Serwisy, które zajmują się regeneracją turbosprężarek czy wtrysków, coraz częściej decydują się na zakup maszyny DPF. Dzieje się tak, ponieważ uszkodzona turbosprężarka może powodować awarię filtra DPF, a czyszczenie filtra w ramach regeneracji części to usługa, którą można zaoferować klientom w jednym miejscu. To świetne rozwiązanie, które zwiększa zakres świadczonych usług.
Właściciele flot ciężarówek zauważyli, że regularne czyszczenie filtrów DPF pozwala na obniżenie zużycia paliwa, co wpływa na rentowność ich usług transportowych. Dodatkowo, firmy transportowe często oferują czyszczenie filtrów także mniejszym warsztatom, co stanowi dodatkowe źródło dochodu.
Naszymi klientami często są start-upy oraz osoby, które po raz pierwszy wkraczają w branżę regeneracji części filtrów DPF. To właśnie oni zakładają punkty serwisowe, które obsługują lokalne warsztaty samochodowe oraz świadczą usługi dla firm transportowych i przewoźników. Dzięki aktywności w internecie, ich zasięg jest ogólnokrajowy, a współpraca z firmami kurierskimi umożliwia dotarcie do klientów z różnych rejonów. Tego typu serwisy dynamicznie rozwijają się, oferując wygodne i szybkie usługi z dowozem do klienta, które odpowiadają na rosnące zapotrzebowanie na regenerację filtrów DPF.
Otwierając punkt serwisowy DPF, zarabiasz na popularnej usłudze czyszczenia filtrów, na którą jest duże zapotrzebowanie.
Nie przejmuj się! Zapewnimy Ci kompleksowe wsparcie, abyś z łatwością opanował wszystkie aspekty związane z prowadzeniem serwisu. Otrzymasz od nas nie tylko instrukcje obsługi maszyny, ale także cenne wskazówki biznesowe.
Przychody możesz osiągnąć już od pierwszego dnia działalności, jeśli w czasie oczekiwania na dostawę maszyny aktywnie zadbasz o promocję. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu i kontaktom z klientami, będziesz gotowy świadczyć usługi od momentu uruchomienia serwisu.
Zwykle nasi klienci w Europie odzyskują swoją inwestycję w ciągu 12-18 miesięcy. Tempo to zależy od lokalnych cen usług, zapotrzebowania na rynku i aktywności w pozyskiwaniu nowych klientów, takich jak warsztaty samochodowe i firmy transportowe.
Aby rozpocząć działalność, wystarczy zainwestować w maszynę w cenie od 22.000 do 46.000 EUR. Do tego potrzebujesz przestrzeni o powierzchni około 30 m² – wystarczającej do instalacji sprzętu i wygodnej obsługi klientów.
Filtry DPF (Diesel Particulate Filters) są obecne w milionach pojazdów w całej Europie. Średnia liczba kilometrów, po których filtr wymaga regeneracji lub czyszczenia, zależy od rodzaju pojazdu i jego użytkowania:
Samochody ciężarowe:
Czyszczenie filtra jest konieczne średnio co 180 000 - 540 000 km w zależności od modelu pojazdu i stylu jazdy.
Samochody osobowe:
DPF może wymagać czyszczenia już po 150 000 km, szczególnie w przypadku jazdy miejskiej, gdzie proces regeneracji pasywnej jest mniej efektywny.
W Europie liczba serwisów oferujących czyszczenie DPF stale rośnie, jednak jest wciąż stosunkowo mała w porównaniu z ogromnym popytem generowanym przez miliony pojazdów. Filtry DPF są standardem w większości pojazdów z silnikami Diesla spełniających normy Euro 5 i 6, co oznacza, że ich liczba systematycznie rośnie od ponad dekady. W wielu krajach serwisy zajmujące się regeneracją DPF zaczęły pojawiać się dopiero kilka lat temu, co oznacza, że rynek nadal ma ogromny potencjał do rozwoju.
Są najczęściej czyszczonymi filtrami w Europie, ponieważ to właśnie te pojazdy stanowią większość na drogach. Filtry w samochodach osobowych i dostawczych zapychają się głównie przez jazdę miejską, gdzie nie ma możliwości ich regeneracji poprzez wypalanie sadzy.
Choć ich liczba jest mniejsza, usługa czyszczenia tych filtrów jest znacznie droższa, często 2-3 razy więcej niż w przypadku filtrów z pojazdów osobowych. Wyższe ceny wynikają z większych gabarytów filtrów i bardziej zaawansowanego procesu czyszczenia, co czyni je lukratywną opcją dla serwisów DPF.
Trafiają do czyszczenia najczęściej w sytuacji, gdy dochodzi do awarii turbosprężarki, która zalewa katalizator olejem. Takie przypadki są częste, co generuje dodatkowe zapotrzebowanie na tę usługę w serwisach.
W przypadku pojazdów spełniających normy EURO 5, do czyszczenia kierowane są samodzielne katalizatory. Natomiast w pojazdach EURO 6 katalizator jest zintegrowany z filtrem DPF, co zwiększa skomplikowanie i koszt procesu czyszczenia, ale także potencjalne zyski serwisów.
Te różnorodne rodzaje filtrów i katalizatorów sprawiają, że serwisy czyszczenia DPF mają szeroki rynek zbytu, niezależnie od kategorii pojazdów.
Sprawdź nasze maszyny: